dilluns, 18 de juliol del 2016

Maaaambo!


Estic contenta!
Divendres començo les vacances, després d’un any dur, un cop més! i la veritat, tinc ganes de mil coses.
El cos em demana marxeta, per tant, el penso fer content.
Tinc ganes, moltes….
De caminar, ballar, entrar, sortir, de nit, de dia, de matinada a veure sortir el sol, de cuinar poc, sí… estrany no?, de visitar, quedar i prendre, de gaudir una mica dels néts i neta, de fills i filla, joves i gendre, de fer l’amor, de prendre, sols un xic, el solet, de música, molta música, de ballar, de xerrar, de llegir, de silencis, també, d’esmorzar, dinar i sopar en bona companyia, de petons i carícies, d'abraçades que em tallin el alè, d’alguns instants de soledat, d'amigues, amics, de "callejear" per Bilbao…
Tinc ganes de tantes coses, que amb ànim de no deixar res al tinter, he fet una petita agenda organitzativa, més que res no vull arribar a finals d’agost i recordar tot el que no he fet i volia. No cal dir que per petons i la resta…. no poso data, són benvinguts sempre!


Tinc clar que la primera setmana serà difícil desconnectar, sóc difícil per això, em costa molt deixar de pensar en la feina, però com són Santes a Mataró, entre anar, venir, gaudir, menjar gelats i la calor, segur que passa volant. Us dedico un somriure, a veure si us transmeto un xic de la meva felicitat.
Aquest estiu faré 55 anys, el 21 d'agost! Un número que m’agrada, vés per on, jo que sóc de parells abans que imparells. Per tant tinc les coses clares, bastant, i serà un dia especial, jo vull que ho sigui.

Una de les coses pendents i que ja anem tancant és fer un “mojito’s day”, serem moderns/es :) amb qui es vulgui apuntar, si tot va bé la setmana vinent. Tant és si som 5 o 25, es tracta que després de la broma amb què els he descobert, els mojitos,a la meva edat…. algunes persones s’hi volen afegir, per tant ho farem.
Bon estiu, a tots i totes, gaudiu molt, no deixeu per demà el que pugueu fer avui i sobretot, sigueu feliços. Feu tot el que us vingui de gust i gaudiu, tot és tant breu...
Si res canvia, la Joana torna a finals d’agost.
Pd. Sempre i quan les circumstàncies no em facin venir i rondinar una estona per alguna injustícia, és clar

4 comentaris:

Garbí24 ha dit...

Dale a tu cuerpo alegria i cosa buena..... T'ho mereixes segur. Llàstima que em cau lluny perquè si no el mojito cauria segur.

Oliva ha dit...

A TOPE NOIA A TOPE,AMB LLISTA O SENSA, ANDAVANT CALLA A EL ESTIU¡¡¡.

Conchi ha dit...

Me encanta que estés en ese estado Joana, te mereces todo lo que enumeras y más. Cumple a tope todos los deseos que te has planteado para tus vacaciones.

Besotes.

Olga i Carles (http://bellesaharmonia.blogspot.com ha dit...

Bones vacances.
Que siguis feliç!!!


Una Abraçada.