dimecres, 16 de març del 2011

Iniciatives blocaires...


El Veí de Dalt, blocaire amb una gran imaginació i iniciativa, ha organitzat una Diada de Sant Jordi especial. Li ha posat per nom: Sant Jordi a Blogville, tots amb un llibre i una rosa!
Em va costar una mica inscriure'm a la iniciativa, potser per por de quedar bé, de fer-ho bé... no se, mil dubtes em varen envair i per això mateix vaig dir... endavant! sense pensar més.
Només espero no decebre el meu "amic invisible", o millor dit, "blocaire invisible".
Si us animeu, encara hi sou a temps i per si de cas no agrada el meu regal escollit, ja em disculpo amb "l'afectat".
Ni que per sort ja tinc clar quin ha de ser el meu llibre...

2 comentaris:

El veí de dalt ha dit...

És clar que ho faràs bé, dona! Aquí el divertit és fer xerrameca!

Garbí24 ha dit...

jo ja m'hi he apuntat....