dimarts, 16 de març del 2010

"Coti Coti"....



Estem en un país de xafarderies. Tot hom es veu en cor d'opinar, dir i comentar la vida privada de la resta de la gent.
La vida privada, és, ha de ser, això, privada. Qui en pot parlar?, sense cap dubte els i les "titulars".
Però és clar, la versió pot diferir molt segons qui l'explica. La part A o B, això si no és un joc a "tres bandes"!.
Quan em pregunten, jo dono la meva, és clar i evident, ningú està més autoritzat que la persona que ho viu i no pot ser criticable explicar la teva história, per algo és teva. Després cada ún pot fer la versió que vulgui i d'aqui al final de les explicacions, el que has explicat ha crescut o decaigut segons els interessos del que ho "sub explica".
De versió n'hi ha una, la certa, la documentada i viscuda, però és evident que amb d'altres interessos per el mig, cada ún creu qui li dona la gana.
I tot això ho vaig rumiar divendres al vespre mentre intentaba trobar algo per veure a la tele que no fos "coti coti", a les 11 era al llit, ja veus.
Com tant bé diu Alejandro Sanz, "no es lo mismo"...

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Això sempre ho he dit, el que s'explica entre dues persones, ha de quedar per a elles. Jo mai pregunto, sempre el que la persona amiga em vol explicar i els meus llavis queden sellegats.
Ningú té dret a opinar! Serà per això que no m'agraden aquest tipus de programes de la tele???

Garbí24 ha dit...

Ningú pot opinar si no ha estat allà, per exemple: Després d'un bon clau els unics que poden opinar si ha anat bé son els protagonistes, encara que no estiguin sols

Striper ha dit...

Ho sento nena pero no ho he pillat.

Joana ha dit...

Sempre penso que tothom té prou feina a casa seva i la roba es renta a cada casa.
Me'n vaig a dormir també. llegiré fins les 12.
Bona nit wapa!