dilluns, 8 de març del 2010

3 mesos i escaig... valoració.

Soc una espia....



Ja fa un xic més de tres mesos que vaig canviar de feina, amb els nervis d'una"novata", però amb la seguretat que era per bé, el meu bé.
La cosa és que m'ha passat volant, molt!, Tinc un munt de feina, com tenia abans, de trucades, de correus, de peticions... en això ha canviat poc la cosa. Si ho ha fet en les formes, en les gràcies, en la manera...
Tinc menys visites, aqui la gent ve per gestions més puntuals i el correu electrònic és el que mana.
He trobat paciència, he trobat amabilitat, petons i abraçades noves, d'altres ja conegudes, viatjo més per la Comarca, hem toca per formació per "un tubo", no per ignorant, aqui tot funciona d'una altre manera.
He de recordar més noms, més càrrecs, mes pobles, no és el mateix 1 executiva que 28...
NO oblido que serà un any molt dur, fins el maig de l'any que ve podem dir que estarem en campanya, però en això, no soc gens nova.
Total, estic feliç, de veritat, anyoro la meva companya de despatx, aixó sí, però sempre ens quedaràn els nostres dinars de "puesta a punto".
(Felicitats a totes les dones que sou treballadores, com jo)

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo alguna vegada pujo al sisè, a fer-te el petó i l'abraçada; saps que som moltes persones que et trobem a faltar... Ho saps, oi? Dona treballadora, estic segura que la teva companya de despatx, també et troba a faltar!
Fins i tot el dia t'ha sortit del teu gust, gris i plujós, felicitats!

TERESA ha dit...

Felicitats per el dia de la dona i per la nova feina; a vegades un canvi es el millor, pensa en les coses que tens sort i no en altres

Montse ha dit...

Et felicito, joana, per la teva nova feina. Ets una gran dona, tu! i encara conserves la teva honestedat. per això ets tan entranyable i tan "estimable". Un big petó des del meu mar, que avui està revolucionat!!!

pepi ha dit...

Felicitats guapa! pel canvi de pis, de feina i per la teva felicitat.
Petonicos

Albanta ha dit...

Felicitats amb retard!! Per totes nosaltres, les dones que treballem, un petó ben gran!!

Isa ha dit...

Me n'alegro que tot vagi bé. Una abraçada.