dijous, 27 d’agost del 2009

Dubtes???


Moltes notícies m'impacten, algunes, durant el dia, queden al meu "caparró mataroní" i els hi dono voltes....
Ahir, llegint l'assassinat d'una noia, molt jove, i embarassada de 9 mesos, em vaig esgarrifar.
Qualsevol malabèstia que te sang freda per fer coses així, apuntar amb fredor al cap de la seva "estimada", disparar i fugir... almenys ho va intentar, mereix la més dura de les condemnes.
Ara, llegeixo que hi han "dubtes" sobre si l'han de jutjar també per la mort de la filla, no va aguantar el seu naixement després de morir la seva mare.
Com poden dubtar?, la filla ha mort per els trets que va rebre la mare i el impacte que això va representar per la criatura i no saben si el poden jutjar per això?.
Aquest any han mort ja 39 dones per violència masclista i em segueixo preguntant.... fins quan?, què fem malament perquè cada cop siguin més joves els agressors?.
Alguna cosa falla.

5 comentaris:

Striper ha dit...

Dues morts no tindrien que plantejar dubtes no? Bon dia

Anònim ha dit...

Massa morts, això no para.

teresa ha dit...

Dues morts.... i sumen cada dia; al final la unica manera sera la de agafar el que cap en una maleta i marchar es el que sembla mes segur

Anònim ha dit...

LAS MUERTES PROBOCADAS, NO TIENEN NINGUN SENTIDO, YA SEAN POR VIOLENCIA DE GENERO O POR CUALQUIER OTRO TIPO DE VIOLENCIA. NINGUNA MUERTE TIENE EXCUSA.
LA SOCIEDAD TRENDRIA QUE REFLEXIONAR Y ADAPTAR LAS LEYES A LAS NECESIDADES REALES Y SER MENOS COMPRENSIVOS CON LA GENTE VIOLENTA,
APLICANDO LAS SENTENCIAS HASTA SUS ULTIMAS CONSECUENCIAS

pepi ha dit...

Menudo animal!