dilluns, 17 de novembre del 2008

" Tutti pleni"...



Dissabte 8 del matí, piticling piticling.... despertador....
Avui duen en Martí més aviat, he d'estar preparada a les 9.
després del meu "chute" de café amb llet, mirar el correu i fer una dutxa, poso la primera rentadora.
Espero el meu nen per esmorzar i comença la nejeta setmanal, en Martí la seva habitació, deunidor!, i jo la resta del pis. Després d'estendre dues rentadores i tenir tot com una "patena", marxem de compres, avui per el Centre de Mataró.
Entre una cosa i una altre arribem a casa pasades les 2 del migdía. Fer el dinar, fregar plats i poc més, sortim rapidets cap a l'Esplai. Un cop en Martí a puesto café amb en Carles i rapideta cap a la Riera, m'esperen la Glòria i l'Evarist. Parada al Ateneu a veure pintura catalana, no ens agrada massa i seguidament anem al Robafaves a la presentació de dos llibres de Lola Casas, blanc i negre, malgrat ser per nenes gaudim una bona estona.
Fem un café, gaudim de la companyia i de la bona conversa.
Després de la despedida surto escopetejada un altre cop a l'Esplai, recullo en Martí i xino xano anem al Innova360º, fem una visita i votem quina galeta volem que sigui la que representi Mataró.
Tornem a casa i passeig tranquilet amb el gos, soparet un xic de lectura i a dormir, estem esgotats!
Diumenge a les 8 ja no puc dormir, aixi que em poso en "marxa", després de les coses habituals de primera hora llevo en Martí i esmorzem plegats, avui unes magdalenes de "Can Bastons", pecat gens benial, un cop en forma comencem a preparar per pintar la única habitació que encara no tenim "decent".
Durat una mica més de dues hores pintem, jo a dalt de l'escala, i abaix, i a la dreta i a l'esquerra, és la primera vegada que ho faig sola i no se pas... en Martí primer a fet deures i després em mulla els pincells i el rodet, així estalvio algunes baixades d'escala. Ens fem certes confidències, la intimitat del lloc i el bon humor ens fan encara més còmplices del que ja som i per fí li parlo de sentiments, de per quin motiu sempre que posa aquesta cançò de la que he posat el vídeo, li faig treure, m'entén i la acabem cantant els dos.... estic curada!
Acabem rendits però molt orgullossos, podem!.
Una altre dutxa i anem a veure la meva mare, després una volteta, el diari i a casa.
Dinar, roba estesa, roba seca, plego, endreço i per fí faig un petit recés mirant el diari.
Més tard torno a collir roba, aqui la equem molt bé, i ara queda sessió de planxa....
Començo a patir agulletes, imagino que de l'esforç del matí.
A les 7 dic !prou¡, sec amb el nen al sofà i mirem una peli, sopar, lectura i a dormir, per fí!
Així que avui he anat a la feina a seure una estona... per descansar del cap de setmana!! :)

1 comentari:

Anònim ha dit...

Jo volia fer un resum del meu "finde", però com que en moltes coses coincidim... ho dono per fet! Només em va quedar el pintar, jo no pinto gaire, o gens!