dimarts, 29 de gener del 2008

Enamorat??...


Estem apanyats, els i les catalans i catalanes. Amb amors com els d'en Pizarro, es declara un enamorat del nostre país, però va preferir una empresa extrangera a una catalana amb lo d'Endesa. Diu que gràcies a ell anem bé aqui.... li podem fer memòria històrica de les apagades de milers d'usuaris?, de l'estat tant patètic de les nostres xarxes?. Com és pot tenir tant de morro?.
Amor... quina paraula tant vilipendiada!, en boques com aquesta fa pudor.
És casi com l'amor de la més xulapona per en Gallardón.
Com la Botella i els polvos africans, si ella sabés.... si provés.... lo més segur hauria deixat aquest "pelucas" i estaria gaudint com una boja i de passada ens deixa tranquils.
I què em dieu de la Maricomplejines?, quin "apodo" més encertat... això que l'autoria és d'un dels seus... Cada dia pitjor, cada vegada les diu més grans i es queda tant content. Racista i xenòfob.
I els bisbes?, cada dia més intel·ligents, no penseu pas que no. Han "descobert" que la homosexualitat és una malaltía, com s'ho farà la Seguretat Social davant de tants malalts si ja estàn del tot col.lapsats?. Vaig a trucar els amics i amgues gais i lesbianes, a vaure com es troben avui...
Sort que alguns si s'han posat les piles, a Lleida treuen la medalla de la ciutat a Franco, llàstima que ja no li poden fer tornar en persona!, alguns si creuen amb la llei de memòria històrica que fa, o bé tindria que fer, justícia.
I consti que els "meus" de tant en tant també en fan cada una.... que deunidor!, per exemple aquestes famoses nines ruses.... gens encertat, però gens!. A mi m'agraden les fotos dels meus i meves a les "meves" tanques i les propostes.
Després no digueu que soc sectària ok?.
Sabeu.... crec que vaig a cercar un amor.... segur que per malament que em pugui anar, no serà pitjor que tota la merda que he llegit avui. Sort que l'amor.... és una altre cosa.
Potser ja es aprop.....?.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Si vols que et digui la veritat a mi tampoc em va agradar el tema de les nines ruses. Prefereixo dir el bo del nostre partit que no pas el dolent dels altres; això ja ho fan ells prou bé!
Ah! Això dels "polvos africans"...vols dir que no els hauria de provar més d'una?