dijous, 13 de juny del 2024

Estimats Albert i Daniel.....

 

Per fi ha arribat el dia, aquest que hem esperat impacients, emocionats i molt il·lusionats. 

Avui, aquí, us acompanyem, en aquest pas, la família, amics i amigues, que tenen la sort de ser més aprop de vosaltres en el vostre dia a dia. Vull donar gràcies, a tots i totes els  que avui esteu aquí per celebrar l’amor, lliure, sense cap tipus de conveniència, la vida, la parella i la convivència.

Avui, d’alguna manera, ratifiqueu aquest amor que us teniu, aquesta amor que he pogut viure en primera persona quan us he visitat a casa vostra. Agafats de la ma, caminant per Sidney, per Adelaida,  per Mataró, per Barcelona, al vostre cotxe, a casa... Molt d’amor. 

Gràcies, per estar sempre pendents de portar-me a llocs nous, bonics, de visitar aquestes bodegues repartides per Austràlia i on l’Albert i jo, ni que no parlem el mateix idioma, a través de les degustacions de vi, ens entenem a la perfecció. 

Gràcies, per respectar les meves escapades per Sidney, aquesta mare que quan us visita marxa sola per la ciutat, sense parlar anglès, i sempre torna..... 

Albert, ja t’ho vaig dir fa un temps, amb la traducció simultània de Daniel, gràcies, per cuidar, estimar, respectar i fer feliç el meu nen, en Daniel. Gràcies per el respecte que sempre em tens quan vinc a casa teva, per la copeta de vi negre al cap vespre, per fer que em senti com a casa, per l'aigua i les galetes a la tauleta de nit, per si el jetlag em dona gana....

Albert.... parla espanyol si us plau!

Daniel, cuida l’Albert, de la mateixa manera que ell ho fa. Quan em vas dir que hi havia “algú” i quan el vaig conèixer, quan us vàreu prometre,  vaig assumir que no tornaries, però tal com he dit, la vostra felicitat demostra que vas fer una bona elecció. Ets un bon fill, un bon germà i una bona persona.

No hi ha cap dubte que amb vosaltres he aprés una altre manera d’estimar. Avui, aquí, hi ha tothom que us estima. La família, incondicional, aquests amics que han vingut de lluny per compartir aquest dia amb vosaltres. Vull donar gràcies, a tots i totes els i les que avui esteu aquí, celebrem aquest amor que ja te un bon grapat d’anys!

No és fàcil conviure, però ja teniu un rodatge, estimeu-vos, parleu, feu l’amor! teniu molt d’amor, molta pell, complicitat, aficions compartides, una família que us estima, i en nom de tots i totes, amb permís d’ells i elles, us desitjo molta felicitat! 

Us estimo.

(Aquest és l'escrit que vaig llegir al seu casament, amb l'ajut d'en Martí que el va llegir en anglés. Un dia inoblidable, emotiu, amb la gent que ens estima i estimem, un dia com havia de ser, especial. Apart el detall que ens vam quedar a dormir, fer un soparet al jardí i un esmorzar tots i totes, no te preu)








1 comentari:

Joana ha dit...

Felicitats Joana i família i per molts i molts anys!!!