divendres, 10 de novembre del 2023

Ulls que no volen mirar


Ulls que no volen mirar, però hi veuen. 
Orelles que escolten, però no volen atendre. Quina mandra.
Ja fa temps que visc, almenys ho intento, en “modo zen”, i a moltes persones els costa d’entendre, jo, amb tant de caràcter i callo? Doncs si, no agafo debats, no discuteixo, em quedo callada davant coses que no vull debatre i penso, de manera relaxada, que no val la pena fer-se mala sang gaire bé per res. 
Valoro els instants i moments, les petites coses, les abraçades, trucades i atencions. 
Estic certament, tendreta, i si em toca un moment complicat, la vida en té molts, respiro, cuino, llegeixo, camino, faig silenci, quina meravella el silenci… i estic a casa, que és on ara mateix estic millor. 
Passen tantes coses al món ara mateix que m’angoixo, amb Gaza, molt, amb Ucraïna, amb els fatxes que corren lliurement per aquesta Espanya, i que representen el fàstic més profund per mi. 
Tantes coses per les quals debatre o fer mala sang, que estic evitant per no patir més del compte. 
No vulgueu buscar el que no trobareu, expressar que sentim i com ho sentim, mai ha estat delicte. 
M'he fet gran?, potser sí.
Com m'agradaria ser al lloc de la foto....
Per cert, segueixo sent #juanitalaroja ni que no discuteixi i no, no em fan por!

2 comentaris:

Francesc Puigcarbó ha dit...

Juanita la roja, per sempre.,, Seguim compartint angoixes cadascú des de la seva trinxera.

Salut.

Conchi ha dit...

¡Hola Joana! A veces no merece la pena discutir con nadie, sentada sobre ese banco frente al mar estarás sosegada y muy tranquila, por cierto ¿esa foto no es de nuestra ciudad verdad?.

Abrazos.